Запропонуйте учасникам розшифрувати слова чи фрази за допомогою будь-якого шифру. Не варто зупинятися на звичайних цифрах, типу Азбуки Морзе, Цезаря і т. п.
Спробуйте створити свій власний варіант - це може бути Шифр запахів, де Лимон - це буква Л, Шоколад - Ш, Часник - Ч і т.п.Або Шифр Кольорів, в якому кожна буква буде відповідати певному кольору або комбінації кольорів, наприклад червоний-це А, а червоний і зелений-це БВикористовуйте аудіозаписи або звукові ефекти, щоб зробити власну підказку.
Включить в підказку аудіозапис дощу - він може вказувати на балкон або ванну кімнату, звук хропіння, може вказувати на ліжко, звук дзівнка в двері - на вхідВставте в текст підказок приховані слова, які разом утворюють ключову фразу чи інструкцію.
Наприклад: У глибокому лісі, поміж височезних шукайте дерев, де сонячні слідуючу промені танцювали серед підказку вершин, пролягала таємнича під стежинка, вкрита столом опалим листямНапишіть на гральних картах букви і перемішайте карти. Щоб прочитати підказку, гравцям потрібно буде скласти карти в правильному порядку.
Якщо у вас є акваріум, його також можна використовувати як схованку. Сховайте підказку в акваріумі з рибками. Учасникам потрібно буде проявити винахідливість, щоб дістатися до неї.
Створіть головоломки, використовуючи математичні вирази, які діти повинні розгадати. Наприклад, буква А =8, Б = 15, В = 23. Розгадуючи прості приклади, гравці розгадають вашу підказку.
Намалюйте на циферблаті букви і складіть свою підказку, де 14.00 буде відповідати, наприклад букві Б, а 21.00-букві А
Створіть анаграми слів, і діти повинні розгадати їх, щоб дізнатися наступну підказку. Наприклад, з слова "КРАН" можна скласти "НАКР".
Створіть підказки, які відправлять дітей у минуле чи майбутнє. Наприклад, "Наступну підказку ти знайдеш там, де вранці..." або" Наступну підказку ти знайдеш поруч з предметом, який ти хочеш отримати (оновити)"
Можна заховати записки з літерами підказки в повітряних кулях. Гравцям потрібно буде лопати кульки та знаходити букви, щоб скласти слово цілком.
Або можна надути кульки і написати на кожній кульці по одній букві слова, яке гравцям потрібно знайти. Потім здуйте кулі. Щоб прочитати підказку, гравцям потрібно здогадатися, що кулі потрібно знову надути.